اسکیل ها:
این اسکیل این امکان رو به sf میده که در سه مکان مختلف به ترتیب 200/450/700 رنج دمیجی به ان مکان و کسانی که در ان مکان اند وارد کنه.
این سکیل با کشتن یونیت,کریپ و هیرو های دشمن به دمیج شما +2 تا دمیج اضافه میکند.
نکته:وقتی بمیرید نصفی از این دمیج ها از بین میروند.
به دشمن به ترتیب 2/3/4/5 تا ارمور میده که باعث میشه تاثیر اتکتون بیشتر بشه
این اسکیل روح هایی که به وسیله اسکیل ۲ تسخیر کردید را با قدرت زیادی به بیرون میدهد و کسانی که این اسکیل را بخورند Slow میشوند و Damage زیادی هم میخورندنکات:
*نوع Damage این اسکیل Magical هست
*همانطر که گفتم این اسکیل به ازا هر گروه Damage میدهد یک گروه از ۲ Soul(روح) تشکیل شده و حداکثر گروهی که تشکیل میشود 18تا است
*هرکس که نزدیک تر به هیرو باشد از این اسکیل بیشتر Damage می خورد
*این اسکیل از سرعت راه رفتن و اتک دادن دشمنانی که در Aoe ۶۷۵ شما هستند کم میکند
*این اسکیل Invisible(نامرئی) بودن را چند لحظه قبل از زدن ۶ از بین میبرد
*این اسکیل ۱ ثانیه تاخیر دارد یعنی ۱ ثانیه بعد از زدن این لول روح ها بیرون می آیند
Effects | Duration | AOE | Cooldown | Mana | Level |
۸۰تا Damage به ازا هر گروه و ۱۵ % Slow | اثر این اسکیل به مدت ۵ ثانیه باقی میماند | 1375 | 120 | 150 | 1 |
120تا Damage به ازا هر گروه و ۲۵ % Slow | اثر این اسکیل به مدت ۵ ثانیه باقی میماند | 1425 | 110 | 175 | 2 |
160تا Damage به ازا هر گروه و ۳۵ % Slow | اثر این اسکیل به مدت ۵ ثانیه باقی میماند | 1475 | 100 | 200 | 3 |
لول گیری:
+
ایتم بستن:
آیتم شروع بازی:
این یکی از پر طرفدار ترین روش های آیتم بستن در اول بازی هست که به شما Heal زیاد ( در مقابل هیرو هایی که سعی می کنن با اسکیل هاشون شما رو اذیت کنند) و Damage زیاد میده علاوه بر اون ۲تا به تمام Stats هیرو شما اضافه میکنه ، تنها مشکل این روش اینه که اول بازی HP شما نسبتا کمه و راحت میمیرید
این روش مشکل قبلی شما رو حل میکنه و هم چنین با این روش میتونید در ادامهٔ بازی ۲تا Circles رو به Wraithband یا Bracer تبدیل کنید
این هم یک روش دیگه که چند بار تو بازی دیدم و خودم هم هر از چند گاهی به همین سبک خرید می کنم این روش امکانات روش های قبلی رو بهتون نمیده اما با این روش پولی که اول بازی دارین رو نگه میدارین و سریع آیتم Bottle رو میخرین که تو لاین خیلی لازم میشه
روشی که پیشنهاد نمیکنم :
متأسفانه این یکی از رایج ترین روش هایی هست که اکثر بازیکنان ازش استفاده می کنن و اصلا هم نتیجه خوبی نداره و بالای ۹۰ درصد از بازیکنان با این روشی که بازی میکنند لاین رو به واگذار می کنن حالا دلیل اینکه میگم این روش خوب نیست چیه :
۱.این روش به Damage و Stats شما هیچی اضافه نمی کنه که برای اتک آخر دادن کار شما رو سخت میکنه۲.اگر شما Rune یا همون جایزه جوب رو نگیرید تنها چیزی که براتون باقی میمونه یک باتل خالیه که حریف شما هم اینو خوب می دونه و سعی می کنه زودتر از شما Runer رو بگیره که این تا حدودی به شانس ربط داره که کدوم سمت Rune ظاهر میشه
آیتم های اوایل بازی:
باتل یکی از آیتم هایی هست که خیلی برای این هیرو و اکثر هیرو هایی که لاین وسط می رن لازمه
آیتم بوت که نیازی به توضیح نداره و برای همه هیرو ها لازمه
از اونجایی که شما با این هیرو در گنک های زیادی شرکت می کنید آیتم Magic Wand خیلی بهتون کمک میکنه گاهی با استفاده از این آیتم میتونید یک فرار غیر منتظر داشته باشید علاوه بر اون میتونه مانا کافی برای استفاده از اسکیل ۱ رو بهتون بدهمن خودم آیتم WraithBand رو ترجیح میدم برای مثل اگه ۲تا هیرو قصد گنک شما رو داشته باشند آیتم Bracer نمیتونه خیلی بهتون کمک کنه و در آخر شما میمیرید اما آیتم Wraithband در پول در آوردن و اتک آخر دادن خیلی میتونه کمک کنه
همیشه یک تلپرت همراه خودتون داشته باشید با این آیتم میتونید به کمک یاراتون در لاین های دیگه برید یا از تاور اون ها دفاع کنید یا به لاین های خالی برید و پول در بیارید ، علاوه بر این میتونید از این آیتم برای فرار از دست هیرو هایی که اسکیل برای Stun ندارند استفاده کنید
آیتم های اواسط بازی:
یا
از روش اول بیشتر در بازی های عمومی مثل گارنا که شما به یار هاتون زیاد اعتماد ندارین استفاده می شه و از روش دوم در مسابقه ها و زمانی که از طرف هم تیمی ها ساپورت خوبی میشید استفاده میشه
آیتم Boots Of Travell به شما سرعت بیشتر و امکان Farm کردن بیشتر رو میده ،
آیتم Black King Bar شما رو در مقابل اسکیل ها ضد ضربه میکنه ،
از آیتم Kelens's Dagger میتونید برای فرار کردن یا دنبال کردن هیرو دشمن استفاده کنید علاوه بر اون این آیتم به شما این امکان رو میده که راحت از اسکیل ۶ در درگیری های تیمی استفاده کنید و درگیری رو به نفع تیم خودتون تموم کنید
ادامه آیتم ها :
این یکی از آیتم های خوب برای هیرو شماست که به شما Stats خوب ، Damage و سرعت خوبی میده
به کمک این آیتم میتونید خوردن بسیاری از اسکیل ها جلوگیری کنید(به دلیل invulnerable شدن یا همون ضد ضربه شدن چند لحظه ای در هنگام استفاده کردن از آیتم)به کمک این آیتم میتونید دشمنان رو گمراه کنید ( با عقب جلو کردن ilussion خود میتونید کاری کنید که دشمن فکر کنه خود هیرو شما در حال عقب جلو شدنه و اسکیل رو روی ilussion شما بزنه )
این آیتم هم اتک شما رو زیاد میکنه هم اینکه این آیتم به همراه اسکیل ۳ شما از Armor دشمن خیلی کم میکنه که کشتن اون رو برای شما راحت تر میکنه
این آیتم هم مثل آیتم قبلی از Armor دشمن به اندازهٔ خوبی کم میکنه علاوه بر اون Attack Speed که به شما میده و Armor که به شما و یارانتون هم میده میتونه خیلی مفید باشه
----->
می شه گفت هر هیروِ ای که اتککر بشه به آیتم برای Lifesteal نیاز داره ، البته سعی کنید این آیتم رو بعد از زدن چند آیتم که اتک رو زیاد کنه بزنید
یک آیتم ضروری برای هیرو های Agility و اتککر که خیلی به دردتون میخوره
بعضی ها این آیتم رو می زنن اما این آیتم خیلی هیرو شما رو اتککر نمیکنه از این آیتم بیشتر در موقع ی که به Hp و Stats نیاز دارید استفاده کنید
---->
این هم یک آیتم که هم Attack Speed خوبی بهتون میده هم با اون میتونید راحت تر Farm کنید
این آیتم هم به شما اتک خوبی میده هم اون Stun لحظه ای که داره برای کنسل کردن بعضی از اسکیل ها و tp مفیده
(از این آیتم وقتی مقابل شما هیرو اتککر هست و میدونید که آیتم Butterfly رو میزنه استفاده کنید)
----->
هیرو شما اتک زیادی داره و به همین خاطر Critical زیاد میزنید پس این آیتم میتونه به دردتون بخوره
از این آیتم در مواقع ای که می بینید هر چقدر هم اتک دارید زورتون به هیرو اتککر دشمن نمیرسه استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که اگه بمیرید و این آیتم دست دشمن بیفته دیگه جبران کردنش سخته
یک آیتم خوب دیگه برای اکثر هیرو های Agility مخصوصاً شدو فیند ، اسکیل ۶ هیرو شما Damage زیادی میده و اگر اسکیل ۶ شما با این آیتم همراه بشه دیگه فکر نکنیم کسی از دست شما جون سالم به درد ببره
آیتمی که کمتر در دست هیرو شدو فیند دیدید اما آیتم خیلی خوبیه مخصوصاً در مقابل هیرو هایی مثل Troll و Phantom ASsasin که شاید نتونید اتک به اتک اونها رو بزنید و نیاز به یه اسکیل یا آیتم برای گرفتن اون ها دارید ، من خودم تو چندتا ریپلی دیدم که Yamateh دومین شدو فیند بازه دنیا هس این آیتم رو زده و خیلی هم خوب ازش استفاده کرده
بعضی موقع ها حتا با زدن آیتم آواتار اسکیل دشمنان اذیتتون میکنه در اینجور مواقع میتونید از این آیتم استفاده کنید
از این آیتم در مواقع ای که می بینید هhp کم دارید و راحت میمیرید استفاده کنید این آیتم تا حدودی شما رو تانک میکنه و دیگه سخت میشه شما رو کشت
یکی از آیتم های مورد نیاز برای هیرو شما ، با این آیتم میتونید از اسکیل ۱ و ۶ به راحتی استفاده کنید همینطور از این آیتم برای فرار یا دنبال کردن و کشتن دشمن میتونید استفاده کنید
یکی دیگه از آیتم هایی که معمولان در بازی های عمومی به جای Dagger ازش استفاده میشه این آیتم هست این آیتم هم Damage شما رو بالا میبره هم شما رو Invisible(نامرئی) میکنه که میتونید از اون هم برای فرار هم برای زدن اسکیل ۶ استفاده کنید
توضیح کوچکی درباره دو آیتم بالا :
یا
بدون شک برای شدو فیند یک کدوم از این دو آیتم لازمه حالا اینجا ۱ سوال پیش میاد که کدوم یکی از این آیتم ها به نفع شما هست ؟
یکی از آیتم هایی که من خودم خیلی مواقع تو بازی هایی که جدی نیست مثل گارنا میزنم همین Lothar’s edge هست اما این آیتم رو کمتر در مسابقه ها میبینیم و بیشتر از آیتم Dagger بجای این آیتم استفاده میشه حالا دلیل این جایگزینی چیه؟
1) شما با استفاده از آیتم Lothat's edge باید اول Windwalk کنید و به وسط درگیری برید و ۶ کنید اما اگر دشمنان شما از آیتم هایی مثل Sentry و Gem of True Sight استفاده کنند این آیتم شما دیگه غیر قابل استفاده میشه
2) در خیلی مواقع اگه بازیکن از سرعت عمل بالایی برخوردار باشه آیتم Dagger خیلی آیتم بهتری برای فرار هست اینجا ممکن برای شما این سوال پیش میاد "تا ۳ ثانیه بعد از اینکه Damage خوردیم نمی تونیم از این آیتم استفاده کنیم پس چرا برای فرار بهتره؟" سوالتون کاملا درسته اما Windwalk کردن در مواقعی که دشمن شما رو میبینه چه فایده ای میتونه داشته باشه؟
3) آیتم Dagger خیلی ارزون تر هست پس میتونید این آیتم رو سریعتر بخرید و به وسیله اون اول بازی راحت کیل بگیرید و جلو بیفتید
نظر یادت نره.